Felanmälan och support
På denna sida hittar du som kommunanställd information för intern felanmälan och support.
Fastigheter
Alla kommunanställda kan nu göra felanmälan av fastigheter via en intern e-tjänst. Din felanmälan går direkt till den fastighetsskötare som ansvarar för det område som din felanmälan gäller.
E-tjänst
https://insidanalvsbyn.enamnd.se/FelanmalanFastigheter
Telefon
Akuta fel, dagtid, (exempelvis vattenläcka eller stopp i avlopp) ring direkt till din fastighetsskötare. Om du inte vet vem det är ring kommunväxeln 0929-170 00.
Akuta fel, övrig tid, ring jourtelefonen på 0929-723 77.
IT
Felanmälan och supportärenden som kommunanställd gällande IT (datorer med mera) är öppen klockan 08.00 – 16.00, lunchstängt 11.30 – 12.30.
E-tjänst
(målsättning om återkoppling inom 30 minuter)
https://insidanalvsbyn.enamnd.se/itsupport