Felanmälan och support

På denna sida hittar du som kommunanställd information för intern felanmälan och support.

Fastigheter

Alla kommunanställda kan nu göra felanmälan av fastigheter via en intern e-tjänst. Din felanmälan går direkt till den fastighetsskötare som ansvarar för det område som din felanmälan gäller.

E-tjänst

https://insidanalvsbyn.enamnd.se/FelanmalanFastigheter

Telefon

Akuta fel, dagtid, (exempelvis vattenläcka eller stopp i avlopp) ring direkt till din fastighetsskötare. Om du inte vet vem det är ring kommunväxeln 0929-170 00.

Akuta fel, övrig tid, ring jourtelefonen på 0929-723 77.

IT

Felanmälan och supportärenden som kommunanställd gällande IT (datorer med mera) är öppen klockan 08.00 – 16.00, lunchstängt 11.30 – 12.30.

E-tjänst

(målsättning om återkoppling inom 30 minuter)

https://insidanalvsbyn.enamnd.se/itsupport

Telefon

0929-171 00

Senast uppdaterad 2021-12-28

Väderprognos från:

yr.no, levererat av Meteorologisk institutt och NRK.

CHANGE LANGUAGE DISCLAIMER

You can use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Please select your preferred language in the list below. You can close this dialog box by clicking the ”x” in the upper right corner.