All annonsering på de digitala skärmar som nämns här är i dagsläget kostnadsfri och nedan följer mer information om vad som visas på respektive skärm och hur ni som företag och förening skickar in material/bilder till skärmarna.
Infartsskärm vid väg 94
På infartsskärmarna visas välkomstinformation och evenemang från kommunens evenemangskalender som finns på både www.visitalvsbyn.se/evenemang/ och www.alvsbyn.se/uppleva-och-gora/evenemang/.
Vem kan synas här?
Alla som skickar in ett evenemang till evenemangskalendern har chans att synas här. Bilderna till infartsskyltarna tas manuellt från evenemangskalendern med jämna mellanrum, det innebär att alla evenemang inte alltid hinner komma med på de digitala skyltarna, exempelvis om evenemanget är inlagt tätt inpå det datum det äger rum.
Evenemang skickas in i via formuläret som finns på www.visitalvsbyn.se/evenemang/.
Reklamskärm utanför Forum
På reklamskärmarna visas företrädesvis reklam och erbjudanden från företag och föreningar samt övrig föreningsinformation.
Vem kan synas här?
Alla företag och föreningar som skickar in reklam, erbjudanden eller övrig föreningsinformation har möjlighet att synas här. Nu i början skickar ni in den reklam, det erbjudandet eller den information ni önskar visa på skärmarna vid Forum via mail till oss på Visit Älvsbyn, info@visitalvsbyn.se. Bifoga en bild och kort text så lägger vi ut på skärmarna, alternativt enbart text.
Inom kort kommer det bli enklare att skicka in material/bilder till skärmarna, vi återkommer med information om det så fort det är klart men till dess är det mail som gäller.
Har du frågor eller önskar du skicka in material till skärmarna?
Kontakta oss på Visit Älvsbyn genom att skicka ett mail till info@visitalvsbyn.se.