Upphandlingar

Inköpsfunktionen ligger under Ekonomikontoret och är kommunens centrala resurs för upphandling av främst varor och tjänster.

Inköpsfunktionen ansvarar för att samordna och genomföra upphandlingar för kommunens verksamhet. Den fungerar även som rådgivande till hela den kommunala verksamheten.

Inköpsfunktionen är specialiserad på Lagen om Offentlig Upphandling (LOU) och att upprätta avtal för kommunens behov av främst varor och tjänster.

Länk till aktuella upphandlingar hos Älvsbyns kommun

Länk till aktuella upphandlingar  hos Älvsbyns fastigheter

Älvsbyns kommuns samtliga upphandlingar inklusive förfrågningsunderlag publiceras hos Visma Opic. Vid frågor kontakta Visma Opic på support.opic@visma.com eller 0771-44 02 00.

Senast uppdaterad 2017-03-09

Väderprognos från:

yr.no, levererat av Meteorologisk institutt och NRK.

CHANGE LANGUAGE DISCLAIMER

You can use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Please select your preferred language in the list below. You can close this dialog box by clicking the ”x” in the upper right corner.